اولین پست من!

 

 

 

ღ for my LOve ღ


گاهی اوقات همینی که هستی را دوست دارم وگرنه بهتر از این را همه دوست دارند

 

اولین پست من!

 

سلام به دوتای گلم.

از این به بعد می تونی هر مطلب عاشانه و...که دوست داری رو اینجابخونی.پس همین الان نظربذار بگو دوست داری هر دفعه که میای اینجا چه مطالبی رو بخونی؟

ممنون از همتون....

نظر یادت نر ه ها!!!



نظرات شما عزیزان:

علی جوووووو...ن
ساعت20:26---20 تير 1390
سلام سحر جووووووون لطفا به من زنگ بزن 09375910596

یوسف
ساعت19:26---3 خرداد 1390
سلام

انشاا... همه ی مطالبت مثل مطلب بالایی عالی باشه!!هر از گاهی عکس هم بذار باشه؟؟؟

قالب وبت هم عالیه
پاسخ:ممنون.حتما به توصیت عمل می کنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:,ساعت 12:22  توسط sahar